Diàlegs Sant Jordi 2024 amb Andrea Genovart
Abans de la Gran Diada, dels llibres i les roses, abans de les Rambles acolorides, de la riera de paradetes i l’allau de rostres primaverals, arriben els DIÀLEGS SANT JORDI 2024
Del 15 al 23 d’abril, Biblioteques de Barcelona ofereix un espai de trobada entre autores i lectores.
Per enraonar sobre els Diàlegs, el Sant Jordi, i la seva primera novel·la, al Repetidor rebem a l'Andrea Genovart, autora de "Consum preferent", editada el 2023 i guanyadora del VIII Premi Llibres Anagrama de Novel·la.
En el seu diàleg, que se celebra el 16 d'abril a la Biblioteca Gabriel García Márquez i estarà moderat per Berta Gómez Santo Tomás, Andrea Genovart i Greta García conversaran al voltant de "Consum preferent´" (Anagrama, 2023) i "Solo quería bailar" (Tránsito, 2023). Dues novel·les que qüestionen les dinàmiques econòmiques i socials a través d’un llenguatge autèntic i sense complexos.
Guió, locució i edició: Albert Fernández
Control tècnic: Julián Figueres
15/04/2024