Aquest lloc web fa servir cookies pròpies i de tercers per millorar l’experiència de navegació, i oferir continguts i serveis d’interès.

En continuar la navegació entenem que s’accepta la nostra política de cookies.

Desactivat el protocol

per contaminació atmosfèrica.

Tornar

Breakin’ Mozart

La Sala BARTS programa un espectacle que combina música clàssica i break dance

La Sala Barts presenta l’espectacle Breakin’ Mozart, una oportunitat única per veure aquests increïbles ballarins enfrontant-se al desafiament de combinar la música clàssica de Mozart amb la dansa urbana. En aquest escenari, el director de l’òpera de Berlín, Christoph Hagel, interpretarà Mozart a través de versions orquestrals, arranjaments moderns de hip-hopo tocs de tecno, funkyi rock. Al pianista i els ballarins els acompanyarà també la soprano americana Darlene Ann Dobisch.

Aquesta obra es va forjar quan el Festival de Mozart a Würzburg va reunir Christoph Hagel i el grup alemany de break danceDDC, dues vegades guardonat amb el European Dance Award, per erigir un projecte únic: un espectacle de break danceacompanyat de la inigualable música de Mozart. Després del gran èxit de la seva estrena el 2013, Breakin’ Mozart es va programar fins a dues-centes vegades al Wintergarten de Berlín i, des de llavors, ha recorregut multitud de països i ha estat inclòs en la programació de prestigiosos teatres com ara el Liederhalle de Stuttgart i la Filharmònica de Gasteig a Munic.

Trobareu més informació a la web de BARTS.

Data de publicació: Dilluns, 01 Octubre 2018
  • Comparteix