
Los Deltonos omplen de rock la Sala Laut
La formació musical liderada per Hendrik Röver oferirà un concert el 27 de gener.
Si sou apassionats del rock i teniu ganes de moviment dissabte al vespre, no us podeu perdre el concert de Los Deltonos, la mítica banda originària de Cantàbria que ha evolucionat al llarg d’aquests anys. Prepareu-vos perquè durant la nit del 27 de gener a la sala de concerts de Sants-Montjuïc podreu gaudir de les interpretacions en directe de temes dels últims àlbums com La reina del adiós o d’altres més antics com Escucha.
El grup Los Deltonos va néixer l’any 1986 i des d’aleshores la banda ha canviat pel que fa als membres, però Hendrik Röver, a la veu i la guitarra, ha estat sempre present i, actualment, completen el trio Sergio Rodríguez al baix i Javi Arias a la bateria.
El projecte més recent ha estat Mueve!, una col·lecció de cançons amb un repertori equilibrat i ric en matisos que es va publicar l’any 2023 i, el mateix any, també es va llançar un disc amb versions en directe En el Fillmore, així com el single A su tiempo. L’àlbum debut va ser Tres hombres enfermos l’any 1990 i, des de llavors, el grup ha acumulat una discografia de més d’una quinzena de discos, a banda d’EP i singles.
Les lletres de la formació de Cantàbria són plenes d’ironia, crítica i sentit de l’humor i algunes de les seves cançons han esdevingut èxits com Horizonte eléctrico (Sweet Louisiana Sound) que acumula més de vuit-centes mil reproduccions a la plataforma Spotify o (Soy un) Hombre enfermo que en supera el mig milió.
Aprofiteu l’ocasió per descobrir la formació de Röver, Rodríguez i Arias a la sala de concerts situada al carrer Vila i Vilà. Us hi espera un esdeveniment per reviure els temes emblemàtics de rock de Los Deltonos, així com els últims llançaments. El concert es farà dissabte, 27 de gener, a les 20 h. El preu de l’entrada és de 15 € i, si voleu comprar-la, podeu fer-ho des de la pàgina web de la Sala Laut o directament des d’Enterticket.