
L’Esquadró Suïcida torna a les pantalles
El 6 d’agost s’estrena El escuadrón suicida, el film protagonitzat per Margot Robbie, Idris Elva i Viola Davis, entre d’altres.
Aquest divendres 6 d’agost trobareu a les pantalles de cinema de Barcelona la pel·lícula El escuadrón suicida (The Suicide Squad), escrita i dirigida per James Gunn. Aquesta és un reinici i seqüela independent del film del 2016 L'esquadró suicida, el que significa que les connexions que tenen entre ambdues són el còmic original d’on s’inspiren i alguns dels actors i actrius de la primera entrega, que repeteixen en aquesta segona, com són Margot Robbie com a Harley Quinn, Joel Kinnaman com a Rick Flag, Viola Davis com a Amanda Waller o Jai Courtney com a Capità Boomerang. La pel·lícula compta amb la banda sonora de John Murphy i la direcció de fotografia de Henry Braham. A Barcelona, la podreu veure a diverses sales dels Cinemes Yelmo i Cinesa i al Phenomena.
El escuadrón suicida comença a la presó de Belle Reve, el centre penitenciari amb la taxa de mortalitat més alta dels Estats Units. Allà es troben els pitjors supermalvats del país, que estan preparats per fer qualsevol cosa per sortir-ne. El que acabaran fent els protagonistes, Harley Quinn, Bloodsport, Peacemaker, Capità Boomerang, Ratcatcher, Savant, King Shark, Blackguard i Javelin, és unir-se a l’equip secret de la Task Force X, supervisat pel coronel Rick Flag. L’equip és enviat a l’illa de Corto Maltese, on s’enfrontaran a diversos adversaris.
Podeu consultar als webs dels diferents cinemes el preu de les entrades i els horaris de les projeccions de El escuadrón suicida. Per a més informació sobre el film, consulteu aquest enllaç.
Si voleu informació sobre altres estrenes, la trobareu aquí.



