Aquest lloc web fa servir cookies pròpies i de tercers per millorar l’experiència de navegació, i oferir continguts i serveis d’interès.

En continuar la navegació entenem que s’accepta la nostra política de cookies.

Tornar

Guiu Cortés i Ferran Exceso

Èxits de YouTube que pugen a l’escenari

Ferran Exceso i El Niño de la Hipoteca presenten Lo que hicimos en YouTube però en directo, un concert amb els seus èxits.

Ja fa anys que els vam veure sorgir a YouTube. I, per què no dir-ho, ho van ‘petar’. I ara pugen a l’escenari amb aquest nou concert, Lo que hicimos en YouTube pero en directo. Sabeu de qui parlem? Doncs és clar, són Ferran Exceso i Guiu Cortés, o com segurament el coneixeu més, El Niño de la Hipoteca. Exceso i Cortés pugen a l’escenari del Golem’s el proper dilluns 21 de març per fer-vos ballar amb els seus grans èxits del que denominen com “punk tou” i que van començar sonant a les pantalles dels ordinadors de molts joves del país. Tots dos comparteixen la particularitat d’haver-se fet famosos gràcies als mitjans de reproducció en streaming, on compartien la seva música plena d’humor i reivindicació. Ara ens porten aquest concert, on esperem sentir alguns dels seus èxits conjunts, com Adán y Eva, La más bella, Sentarse a mirar, Va a escampar, Redemption Song i Jesucristo García.

Guiu Cortés estudiava música al conservatori i va començar tocant puntualment al metro i en diverses bandes. Però la seva carrera musical no va néixer fins l’any 2007, quan va gravar la seva primera maqueta i va aconseguir fer uns quants concerts. Aleshores, es va endinsar en el món de YouTube, moment en què realment es va donar a conèixer. Qui també va irrompre al món de la música gràcies a aquest canal d’internet va ser Ferran Exceso, que va formar la banda Exceso l’any 2008. La seva amistat amb Cortés el va portar a col·laborar amb ell en el seu canal de YouTube i així va acabar naixent el disc Lo que hicimos en YouTube però bien grabao. Ara ens porten el que van fer a YouTube, però en directe.

El concert tindrà lloc a les 21 h i les entrades tenen un preu de 15,27 euros. Les podeu adquirir a través d’aquest enllaç.

Data de publicació: Dijous, 17 març 2022
  • Comparteix