
Les lletres inoblidables de Ferran Exceso arriben a la sala Laut
La veu del cantautor es veurà reforçada per la potència d’una banda de músics al complet.
Ferran Exceso inicia una nova etapa dins la seva trajectòria musical. Després de presentar Apocalipsis Lento en format acústic, el cantautor arrenca una nova gira, aquest cop acompanyat d’una banda de músics al complet. Una posada en escena que afegeix matissos a la veu contundent de l’artista, tot projectant més emoció al seu so en directe.
I una cosa que no pot faltar als concerts de Ferran Exceso és energia. Des dels seus inicis amb el grup Exceso, l’artista sap com connectar amb el públic a través de lletres profundes que parlen amb optimisme de l’amor, el pas del temps i de la conciliació, a vegades impossible, entre la raó i el cor. El cantant català té una d’aquelles veus difícils d’oblidar, un segell inequívoc que l’ha dut a fer col·laboracions amb Fran Mariscal o el Niño de la Hipoteca.
Entre temes propis i versions de cançons tan icòniques com Jesucristo García o Zombie, Ferran Exceso arriba a la sala Laut el proper 25 de gener amb el seu estil únic, però encara més potent gràcies a la seva banda de músics que hi afegeixen una força irresistible. Laberintos, Solo Palabras o Vástago són només alguns dels singles que sonaran en aquest nou format, una proposta que eleva l’intimisme de Ferran Exceso a dimensions mai vistes.
No us podeu perdre el concert d’una de les veus més poderoses de l’escena nacional. Ferran Exceso arriba a Barcelona per a transmetre tota la seva màgia a ritme d’una banda de músics de primer nivell. Trobareu més informació i entrades al següent enllaç.