Aquest lloc web fa servir cookies pròpies i de tercers per millorar l’experiència de navegació, i oferir continguts i serveis d’interès.

En continuar la navegació entenem que s’accepta la nostra política de cookies.

Tornar

Els membres de la banda retratats en un túnel ple de pintades

El "rock indecent" dels Ratpenat es fa escoltar a la sala Wolf

La sala Wolf Barcelona acull el dissabte, 29 de maig, la presentació de 50% glam 50% clavegueram, el nou disc dels Ratpenat, una banda que fa el que ells mateixos qualifiquen de "rock indecent".

I és que els Ratpenat ho tenien clar des que els dos primers integrants de la banda, el guitarra Rubén Chacón i el baix Aleix Costa, van decidir l'any 2017 formar una banda per fer rock del més dur en català. L'any següent ja havien incorporat al projecte la bateria de Marcos López i la veu de Mikki “Putu” Viñé i tots quatre van començar a treballar en el que realment desitjaven: "un projecte bandarra, gamberro, irreverent i, sobretot, indecent".

I és que ells sabien que la seva trajectòria havia de passar per qualsevol subestil del rock, sempre que transités la cara més "llibertina i salvatge" del gènere. A ningú no va sorprendre el títol del seu primer treball, un disc autoproduït amb sis temes i una cara b amb quatre versions més que van titular 100% indecent.

El 2020 van enregistrar finalment el segon disc, un treball titulat 50% glam 50% clavegueram, que bascula segons el tema entre el punk, el metall, el hardcore i el rock de sèrie B i que, pareu atenció, va aplegar col·laboracions de noms del rock com els de Morfi Grei (de La Banda Trapera del Río) o d'Àlex Vendrell (d’Inadaptats), entre molts altres.

Al concert de la sala Wolf faran sonar temes del disc com ara Incombustibles, Demà pots ser tu o Mori el mal govern, però segur que també interpreten algun dels temes que van compondre durant la pandèmia, amb títols tan eloqüents com Tot no anirà bé o Catalonian Psycho.

Teniu curiositat per veure'ls actuar en directe? Si us agraden les emocions fortes, els Ratpenat us estan esperant. Abans de venir-los a veure, però consulteu la informació sobre el concert al web de la sala Wolf.

Data de publicació: Divendres, 14 maig 2021
  • Comparteix