×

Missatge d'error

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable a include() (línia 9 de /var/www/apps/app1142/www/casalsdebarri/verdun/sites/all/modules/microcasals_extensio_guia/templates/detall-related.tpl.php).
Home / Activitats formatives / 'Dia del cangur' al Zoo de Barcelona

El Zoo celebra un any més El dia del cangur en homenatge als familiars que tenen cura de la canalla mentre els pares i mares treballen

Si voleu ser els "cangurs" més divertits per als petits de la família, podeu venir al Zoo els dies 22 i 23 de desembre! Celebrarem el Dia del cangur, amb entrada gratuïta per a aquelles àvies, avis, tietes, tiets, padrins, padrines i cuidadors i cuidadores que portin als petits de la família al Zoo.

Com aconsegueixo la meva entrada gratuïta?

Les parelles formades per 1 adult "cangur" i 1 infant (fins a 12 anys), tindran entrada gratuïta aquests dos dies.

Qui és "cangur"?

Són totes aquelles persones que es fan càrrec dels infants els dies 22 i 23 de desembre, quan el període escolar ha finalitzat i els seus pares o mares treballen o no poden tenir-ne cura. Poden ser l'avi, l'àvia o d'altres cuidadors que NO SIGUIN ELS PARES/MARES O TUTORS LEGALS DELS MENORS.

Horaris

Zoo de Barcelona

Adreça:
Parc Ciutadella,
Districte:
Ciutat Vella
Barri:
Sant Pere, Santa Caterina i la Ribera
Població:
Barcelona

Segueix-nos a les xarxes

Casal de barri Verdun

Verdun | Adreça: c/ de Luz Casanova, 4-6 | Tlf: 933547904