×

Missatge d'error

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable a include() (línia 9 de /var/www/apps/app1142/www/casalsdebarri/verdun/sites/all/modules/microcasals_extensio_guia/templates/detall-related.tpl.php).
Home / Agenda / XX Cicle de Filosofia. Què és el temps? 'Instant i eternitat en l’hinduisme i el budisme', a càrrec de Raquel Bouso

A càrrec Raquel Bouso, professora agregada de Filosofia Intercultural i Asiàtica a la Facultat d'Humanitats de la UPF.

Com han pensat el temps les filosofies índiques? En diferents mites, narracions i especulacions doctrinals hindús i budistes trobem reflexions sobre la naturalesa i els efectes del temps. Els relats cosmogònics i escatològics ens situen en diferents escenaris: una pluralitat de sistemes còsmics, el món com una totalitat eternament immutable, un procés còsmic de destrucció i sorgiment periòdic del món, etc.

Horaris

Biblioteca Sant Gervasi - Joan Maragall

Adreça:
Carrer de Sant Gervasi de Cassoles, 85
Districte:
Sarrià-Sant Gervasi
Barri:
Sant Gervasi - la Bonanova
Població:
Barcelona

Segueix-nos a les xarxes

Casal de barri Verdun

Verdun | Adreça: c/ de Luz Casanova, 4-6 | Tlf: 933547904