Barcelona acull la 4a jornada del Plogging Tour per impulsar la transformació verda i sostenible
La jornada se celebrarà el pròxim diumenge 16 de juny amb inici a les 9.45 hores al Palau Reial de Pedralbes.
Barcelona es prepara per acollir la quarta edició del Nationale-Nederlanden Plogging Tour, un esdeveniment que combina esport i ecologia per promoure la sostenibilitat i la salut comunitària.
Un esdeveniment per a tothom
Aquest esdeveniment acull a persones participants de totes les edats i nivells de condició física, oferint tres circuits de 2,2, 6,5 i 11 quilòmetres que recorren el districte de les Corts i el Parc de Collserola. Els i les participants podran practicar esport mentre recullen residus abandonats, combinant així l’activitat física amb la cura del medi ambient.
Activitats complementàries al Plogging Campus
A més dels circuits de plogging, les persones assistents podran gaudir d’una sèrie d’activitats al Plogging Campus situat a l’esplanada del Palau Reial de Pedralbes.
Entre aquestes activitats hi haurà exhibicions esportives, esport adaptat, masterclasses de zumba, fitness i ball, tallers d’art i reciclatge, realitat virtual, jocs i gimcanes per als més petits.
Continuïtat del Plogging Tour
Després de Barcelona, el Plogging Tour continuarà el seu recorregut per altres ciutats espanyoles com Màlaga (22 de setembre), València (5 d’octubre) i Eivissa (27 d’octubre). Aquest tour, promogut per la Fundació Blue Life i Eleven amb el suport del CSD, és la primera gira a Europa que fusiona circuits d’esport a l’aire lliure amb la cura dels espais naturals, contribuint a la recuperació de més de 55.500 quilos de residus en ciutats com Terol, Madrid, Sevilla i Bilbao.