El Plural, Centre de Masculinitats es trasllada al Clot
El Plural és un equipament municipal dirigit a la població masculina que ofereix un conjunt de recursos i serveis amb la finalitat de promoure el compromís personal i social dels homes en la construcció d’una societat més justa i equitativa per a tothom. A partir del 12 de maig el servei estarà obert al carrer del Clot, 27.
L’equipament es trasllada de l’avinguda del Marquès de l’Argentera, 22, on estava situat fins ara, al carrer del Clot, 27. A partir de dilluns, 12 de maig, tornarà a obrir al nou emplaçament amb l’activitat habitual. L’espai que ocupava fins ara es troba al solar on es construirà la futura Biblioteca Pública de l’Estat.
El Plural ofereix serveis i activitats adreçades a la població masculina: assessorament en matèria d’igualtat i prevenció de la violència masclista, activitats, xerrades i formacions sobre masculinitats, suport a entitats i organitzacions per incorporar el treball de masculinitats en els seus serveis i programes i atenció i acompanyament a homes que exerceixen o han exercit violència masclista. També disposa de diversos recursos educatius com ara maletes pedagògiques formades per una selecció de llibres i contes que, amb el suport d’una guia orientativa, faciliten la reflexió sobre les masculinitats entre els infants.