Aquest lloc web fa servir cookies pròpies i de tercers per millorar l’experiència de navegació, i oferir continguts i serveis d’interès.

En continuar la navegació entenem que s’accepta la nostra política de cookies.

Tornar

Un Nadal ple d'espectacles a la plaça de Catalunya

Hip Horns, Lenin Güiroloco, Litus, Paula Valls, Golden Beat o Les Impuxibles són alguns dels artistes que pujaran a l'escenari.

La música en directe, però també espectacles de dansa o circ, tindran lloc durant els dies de Nadal a la plaça de Catalunya. La programació prevista inclou un ampli ventall d'artistes, i de ben segur que hi trobareu més d'una proposta del vostre grat. Això sí, si hi voleu assistir ja cal que feu via per reservar les localitats, ja que aquestes són gratuïtes i l'aforament està limitat a 450 persones per sessió.

Destaquem alguns dels espectacles, per ordre cronològic. La tarda del dimarts 22 de desembre arrencarà amb Conseqüències, de la companyia Moveo, un muntatge per a tots els públics que a través del moviment explora les relacions entre realitat i ficció en la nostra vida quotidiana, i seguirà amb un concert de Nación Funk All Stars, que tindrà la participació de Koko Jean Davis. Com totes les tardes, també hi serà present Hip Horns, una banda de nova creació formada per vuit músics que porten al seu univers temes de neo-soul, funk i hip-hop.

El dia 23 es podrà seguir un espectacle de dansa de Diego Garrido i Adrian Vega, i la proposta també de dansa d'Andrea Jiménez, així com el concert de Lenin Güiroloco i la seva orquestra. Les activitats no descansaran ni el mateix dia de Nadal, ja que aquella tarda es podrà veure la coreografia Ararat, d'Ester Guntin, i escoltar la música de Litus. I per Sant Esteve, a més dels ja esmentats Hip Horns, pujaran a l'escenari la companyia de circ Psirc i la cantant Paula Valls.

De cara al 27 de desembre repetiran actuació Psirc i Litus, mentre que el dia 28 serà el torn de Golden Beat, amb la seva dosi de música disco, funk i pop plena de tradició nadalenca i apta per a tothom. El 29 de desembre serà el dia en el qual repetirà actuació Paula Valls i en què també actuaran Les Impuxibles, amb Clara i Ariadna Peya. Això serà a les 17 h, però dues hores més tard Valls oferirà de nou una actuació precedida de l'espectacle de Moveo. Les Impuxibles, Golden Beat i Hip Horns seran els encarregats d'oferir el darrer espectacle de tarda del Festival de Nadal; que es farà el 30 de desembre.

En podeu veure més detalls i els horaris en aquest enllaç.

Data de publicació: Dilluns, 21 Desembre 2020
  • Comparteix