Aquest lloc web fa servir cookies pròpies i de tercers per millorar l’experiència de navegació, i oferir continguts i serveis d’interès.

En continuar la navegació entenem que s’accepta la nostra política de cookies.

Tornar

Les tres integrants de la banda islandesa assegudes al voltant d'una calavera

Les Kaelan Mikla porten el synth punk islandès a Meteoro

Un trio islandès dedicat a explorar en la seva música la cara més fosca de l'ànima humana passa el dilluns, 11 de febrer per l'associació cultural Meteoro, acompanyat del projecte de pop i dark wave Some Ember.

La festa té com a caps de cartell les Kaelan Mikla, una formació integrada per tres dones, Sólveig Matthildur, Margrét Rósa i Laufey Soffía, que es van conéixer estudiant en una escola de Reikiavik que és especialment coneguda per l'elevada concentració d'artistes que surten de les seves aules. 

Són autores d'un no-wave i synth-pop amb tocs de punk i sons gòtics que apunta a la cara més fosca i malenconiosa de l'ésser humà... Tot, amb una estètica i una sonoritat especialment cuidades que han donat com a resultat, fins al moment, tres discos.

El darrer es titula Nótt eftir nótt ("No hi ha ningú" en islandès), un treball que apunta com anteriors enregistraments a una poètica especialíssima nascuda de la natura salvatge d'Islàndia, combinada amb tristesa i malenconia, que elles converteixen en una mena de ritual sonor salvatge i nihilista.

Amb elles, el duet de dream pop amb tocs de dark wave Some Ember, nascuts als EUA però amb base a Alemanya. La música que fan el compositor i productor Dylan Travis i l'artista Nina Chaser beu del synthpop i l'ambient tal de produir un pop fosc de ressons eteris.

Si voleu descobrir en directe com sonen les Kaelan Mikla i quines propostes sonores us han preparat els Some Ember, veniu a Meteoro però, abans, consulteu el Facebook de l'esdeveniment.

Data de publicació: Dimecres, 06 Febrer 2019
  • Comparteix