Aquest lloc web fa servir cookies pròpies i de tercers per millorar l’experiència de navegació, i oferir continguts i serveis d’interès.

En continuar la navegació entenem que s’accepta la nostra política de cookies.

Tornar

Projecció de 'Big eyes' (VOSE) amb presentació de Rosa Regàs, al MNAC

La pel·lícula explica la història de la pintora Margaret Keane

El Dia Internacional de les Dones o Dia de la Dona Treballadora se celebra el 8 de març de cada any i està reconegut per l'Organització de les Nacions Unides (l'ONU). És un dia aprofitat tradicionalment per reivindicar el feminisme denunciant el masclisme i els micromasclismes i des del Museu Nacional d'Art de Catalunya també s'hi volen sumar amb el cicle de cinema i pintura Per Amor a l'Art amb la projecció gratuïta de Big eyes (Tim Burton, 2013). La pel·lícula explica la història de la pintora Margaret Keane, que als anys 50 i 60 va conrear un gran èxit amb les seves pintures de personatges característics pels seus ulls enormes, i de com el seu marit, Walter Keane, es va adjudicar l’autoria de les seves obres.

A més, la pel·lícula de Tim Burton forma part de la quarta edició del cicle Per Amor a l'Art: Cinema i Pintura, que aborda la relació entre el cinema i les altres arts. En aquesta edició es fa èmfasi en la reflexió sobre el museu com a institució i les mecàniques mateixes de creació de sentit i valor lligades als museus. Una pel·lícula imprescindible per als amants de Tim Burton i per als que s'emocionen amb petits detalls. Big eyes es podrà veure de manera gratuïta a la Sala Oval del MNAC el pròxim 8 de març. No us la perdeu!

 

Projecció de 'Big eyes' (VOSE) amb presentació de Rosa Regàs, al MNAC
Data: 8 de març.
Espai: MNAC.
Preu: entrada lliure.
Més informació aquí.

Data de publicació: Dilluns, 07 març 2016
  • Comparteix