Pla Endreça: Més de 9.000 professionals i tu fem equip per Barcelona
Què estem fent?
Treballem en tots els barris i posem els recursos necessaris per a la cura de l’espai públic i per garantir la convivència.
Què necessites que fem?
Avisa’ns perquè puguem actuar amb rapidesa. Endrecem Barcelona!
Què necessitem que facis?
Fer un bon ús de l’espai públic, amb corresponsabilitat, també és endreçar Barcelona..
Actualitat
-
21/05/2025 - 13:16 h Ajuntament En marxa el 85% del Pla d’acció de govern després de dos anys de mandat
El Govern municipal fa un balanç positiu de la meitat del mandat, en què s’han conclòs un 29% de les accions previstes al Pla d’acció i un 56% més estan en marxa.
-
19/05/2025 - 08:05 h Seguretat i prevenció Activem un dispositiu de control de ciclistes i vehicles de mobilitat personal
L’acció s’emmarca en l’objectiu de zero víctimes mortals l’any 2050.
-
16/05/2025 - 11:41 h Afectacions per obres de clavegueram i pavimentació al carrer de Torres i Amat del Raval
Entre el 19 de maig i el 28 de setembre, es duran a terme obres de millora del clavegueram i renovació del paviment. Els treballs es dividiran en diverses fases i comportaran afectacions a la circulació de vehicles i al servei del bus 120.
-
16/05/2025 - 09:35 h Urbanisme i infraestructures Treballs de pavimentació de calçada al carrer de Montserrat Casanovas
Es portaran a terme en cap de setmana, concretament els dies 17, 18 i 25 de maig, en el tram de carrer comprès entre el carrer d'Arbós i el passeig de la Font d'en Fargues. Comportaran afectacions a la circulació de la zona.