Notable alt a la reputació turística en línia de Barcelona

Els visitants de Barcelona donen una valoració mitjana de 8,42 sobre 10 a la ciutat amb els seus comentaris a les plataformes i els webs de turisme. L’Índex de Reputació Online (iRON) del 2018 analitza més de quatre milions d’opinions en línia d’usuaris que valoren els atractius turístics de la ciutat (amb una nota de 8,91), els allotjaments turístics (8,24) i els restaurants (8,13).

26/09/2018 17:49 h

Ajuntament de Barcelona

El 67% de les valoracions dels visitants sobre els atractius turístics se centren en els recursos culturals, dels quals l’arquitectura modernista —molt especialment la Sagrada Família (9,37) o el Park Güell (8,62)— és la protagonista en els comentaris dels usuaris, que també puntuen positivament l’oferta museística de la ciutat, especialment el CosmoCaixa (9,22) o el MNAC (9,13). També obtenen una gran notorietat les opinions sobre els espais urbans com Montjuïc, el Gòtic, el Born o Ciutat Vella.

Els resultats s’han publicat en un total de quinze llengües, pertanyents tant a mercats emissors propers o tradicionals (llengües de l’estat, francès o italià) com a altres de llunyans o d’emergents (com el xinès o el coreà).

L’Índex de Reputació Online forma part del Monitor de reputació online de Barcelona Ciutat 2018, elaborat per l’Observatori del Turisme a Barcelona, en què participen el consorci Turisme de Barcelona i la Diputació de Barcelona. També se n’ha creat una versió per a la totalitat de les comarques de Barcelona.

Etiquetes associades a la notícia

Notícies relacionades