Les valoracions dels usuaris de metro i bus freguen màxims històrics

Els usuaris han valorat amb un 8,09 els autobusos i amb un 7,94 el metro en l’estudi anual de satisfacció corresponent al 2023. L’opinió dels usuaris de Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) continua sent molt positiva i millora respecte a l’any anterior, ja que la xarxa d’autobusos obté una puntuació 0,5 punts més alta que l’any passat, mentre que a la xarxa de metro és 0,9 punts més alta i és la millor puntuació des del 2010.

26/01/2024 12:10 h

Ecologia Urbana

D’altra banda, hi ha l’índex de satisfacció del client, que es genera a partir de les puntuacions donades en termes d’oferta, fiabilitat, confort, informació, seguretat, accessibilitat i atenció rebuda. Tant a les xarxes de bus com a les de metro els valors registren una millora respecte a les dades del 2022.

En el cas de metro, els aspectes que més destaquen els usuaris fan referència a la rapidesa, l’accessibilitat i la informació general rebuda en qualsevol aspecte relacionat amb la xarxa. Pel que fa al bus, el que més valoren els usuaris són la fiabilitat tècnica, l’accessibilitat i els serveis d’atenció al client i informació a l’usuari.

Font: TMB

Etiquetes associades a la notícia