Activitats culturals

Quina activitat cultural estàs cercant?

Disciplina
Data
Espai cultural
Teatre Música Dansa Exposició
Octubre Novembre Desembre Gener Febrer Març Abril Maig Juny Juliol Agost
Caixaforum Barcelona Castell de Montjuïc Centre de Cultura Contemporània de Barcelona - CCCB CosmoCaixa Museu Tàpies Museu Frederic Marès Fundació Joan Miró. Centre d'Estudis d'Art Contemporani Museu d'Art Contemporani de Barcelona Reial Monestir de Santa Maria de Pedralbes Museu d’Història de Barcelona Museu d'Arqueologia de Catalunya - MAC Barcelona Museu d'Història de Catalunya Museu de la Música de Barcelona Museu de Ciències Naturals de Barcelona DHUB - Museu del Disseny Museu Etnològic i de Cultures del Món Museu Marítim de Barcelona Museu Picasso BCN Clàssics IBERCAMERA L'Auditori Barcelona Gran Teatre del Liceu Mercat de les Flors Palau de la Música Catalana SAT! Sant Andreu Teatre Teatre Lliure Teatre Nacional de Catalunya Franz Schubert Filharmonia
Teatre Nacional de Catalunya

El sonall

Teatre Nacional de Catalunya

Del 10/04/2026 al 11/04/2026

Un joc immersiu, una visita guiada pel museu de l’oblit
Catalina Muñoz va ser executada el setembre de 1936 i enterrada amb el sonall del seu fill de nou mesos en una fossa comuna de Palència. Arran d’una excavació sota un parc infantil, 83 anys després, troben i entreguen el sonall al seu legítim propietari, ara octogenari.
Imaginem ara un present distòpic on la postveritat, el revisionisme històric, el soroll de les xarxes socials (masclosfera, tradwives, neofeixisme…) i les falsedats de les noves IA siguin la nova normalitat: hagués estat possible un acte de reparació històrica d’aquestes característiques? O tot plegat hauria caigut en un futur d’oblit i desmemòria?
+ Més informació

Una brillant imperfecció

Teatre Nacional de Catalunya

Del 17/01/2026 al 18/01/2026

Tots tenim dret a ser mirats i admirats
Actors i actrius amb diferents capacitats pugen a l’escenari per fer visible la diferència en aquesta proposta de dansa teatre de Vero Cendoya, amb dramatúrgia conjunta amb Israel Solà.
Un assaig sobre la malaltia, la discapacitat i el dret a escollir la vida que volem viure, a partir de Brilliant Imperfection de l’activista discapacitat i queer Eli Clare.
+ Més informació