Com una esponja, Jessica Smyth ha anat absorbint una mica de cada llar que ha tingut, ja fos Irlanda, Espanya, Londres o Los Angeles. Encara que, si parlem de coordenades, la seva carrera musical va començar oficialment a les aules del Richmond College i als micros oberts de Soho: allà es va transformar definitivament a Biig Piig sota el recer del col·lectiu artístic NiNe8, fundat per Lava La Rue. Des d'aquí es va llançar al buit compartint les seves experiències i reflexions generacionals en petites càpsules pop que feien ús indistintament de les dues llengües, el castellà i l'anglès.
D'aquells primers passos ja n'ha passat més d'un lustre, però la seva hora ha arribat definitivament: Biig Piig debuta en format llarg amb 11:11, un disc totalment entregat al ritme com a llenguatge no només universal sinó també capaç de bifurcar-se en infinits dialectes: hyperpop, house, funk o trip-hop.
Com una esponja, Jessica Smyth ha anat absorbint una mica de cada llar que ha tingut, ja fos Irlanda, Espanya, Londres o Los Angeles. Encara que, si parlem de coordenades, la seva carrera musical va començar oficialment a les aules del Richmond College i als micros oberts de Soho: allà es va transformar definitivament a Biig Piig sota el recer del col·lectiu artístic NiNe8, fundat per Lava La Rue. Des d'aquí es va llançar al buit compartint les seves experiències i reflexions generacionals en petites càpsules pop que feien ús indistintament de les dues llengües, el castellà i l'anglès.
D'aquells primers passos ja n'ha passat més d'un lustre, però la seva hora ha arribat definitivament: Biig Piig debuta en format llarg amb 11:11 , un disc totalment entregat al ritme com a llenguatge no només universal sinó també capaç de bifurcar-se en infinits dialectes: hyperpop, house, funk o trip-hop.