We use our own and third-party cookies to improve your browsing experience and to offer you content and services of interest.

Continued browsing on your part shall imply full acceptance of our cookies policy.

Back

Espai per a vianants Sants-Creu Coberta

Translator of google :

Cada cap de setmana, quan Obrim Carrers, tota la calçada està reservada per a vianants. Les bicicletes i patinets hi poden circular amb la velocitat limitada a 10 km/h i respectant sempre la prioritat del vianant (que comporta desmuntar del vehicle si hi ha una aglomeració de persones a peu).

Amb la mateixa limitació de velocitat, es permet el pas dels serveis essencials, d’emergències i de persones amb mobilitat reduïda, i l’accés de tots els vehicles als aparcaments públics i privats. Tota la circulació transversal està permesa pels següents encreuaments delimitats:

Consell de Cent cap a Moianès.

Olzinelles cap a pg. Sant Antoni i Galileu.

Rambla de Badal, en ambdós sentits.

Sugranyes cap a Portbou.

Però el trànsit de baixada de la rambla del Brasil es desvia a l’av. Madrid; el de Joan Güell, al carrer d’en Blanco; el trànsit residual dels carrers de Cáceres i Sant Jordi ha de tornar cap a Daoíz i Velarde; el dels carrers de Muntadas, Watt, Salou i Autonomia surt cap al pg. Sant Antoni; i Príncep Jordi i Béjar, cap a Consell de Cent. Al carrer de Burgos també està tallat el trànsit cap a Riera de Tena.

El tall de trànsit afecta també el recorregut de diverses línies de bus. El 52 no circula i el D20 es desvia per l’av. Madrid, però les línies H10i V5arriben fins a la plaça de Sants, on donen la volta per sortir-ne de nou cap al passeig de Sant Antoni. L’H10 manté així el seu recorregut habitual d’entre setmana, mentre que el V5 que baixa pel carrer de Joan Güell es desvia a la plaça de Sants cap al passeig de Sant Antoni, l’estació de Sants i els carrers de Tarragona i del Consell de Cent.

Schedule