Espectacle "Les Hereves"
-
Carrer de Nàpols, 70
-
Esdeveniment familiarAccessible per a persones amb discapacitat física
-
30m
Espai Espiral
Les Hereves
Jiménez + Nogal
Catalunya
Dansa contemporània, flamenc
Tots els públics
Transfusió de disciplines, encreuament de sang, races impures i, alhora, precursores d’un llegat. Les Hereves és una improvisació contaminada per les inquietuds dels germans Guillem i Pol Jiménez, i les germanes Lorena i Marta Nogal, quatre talents que beuen de diferents estils i tradicions coreogràfiques per crear un nou llenguatge artístic.
En Pol i la Marta exploren els codis de la dansa espanyola i la seva transformació per connectar-los amb l’escena contemporània. El Guillem i la Lorena estudien el moviment en relació amb altres disciplines: ell, amb la instal·lació plàstica, la performance i l’audiovisual; ella, en cruïlles que li permeten habitar l’imaginari d’altres artistes. I tots quatre es reivindiquen a Les Hereves, un espectacle estrany i, alhora, encisador, en què el flamenc es fusiona amb la dansa contemporània; el moviment més experimental, amb el d’arrel tradicional.
Les Hereves deixa espai a la individualitat, tot i tractar-se d’una creació col·lectiva; és el solista que acaba integrant-se en una coral. Té una natura canviant: evoluciona i s’adapta als escenaris que l’acullen, tan suggeridors i poc convencionals com la mateixa proposta.
Durada: 30 minuts.
- Carrer de Nàpols, 70
- Eixample
- el Fort Pienc
- 08018 Barcelona