Sessió 1: Jordi Latorre, David Dorado i Edu Filipi (5/2/2025)

Jordi Latorre: Bordes y heridas del duende. On es fonen les distàncies entre el cos i el seu doble distorsionat? Bordes y heridas del duende es presenta com una investigació de l’audiovisual com a llenguatge artístic del flamenc. La proposta fusiona la dansa en directe amb un AV Live, configurant un híbrid vibrant i trencador. Una nova pell artística pren forma, mutant i emergint d’entre les ruïnes per oferir un diàleg entre tradició i contemporaneïtat.

Aquest projecte compta amb el suport de Fira Mediterrània de Manresa, Festival ÉSDANSA, La Aceitera, l’Ajuntament de Bollullos de la Mitación, Fabra i Coats: Fàbrica de Creació, i el Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya.

David Dorado i Edu Filippi: Magrana, flor i magma. Projecte audiovisual en directe que entra dins del concepte de cinema expandit. Es tracta d’un espectacle viu on dialoguen narrativa visual i sonora per destil·lar tot allò simbòlic que trobem a les quatre estacions que té un any a les regions temperades del planeta.

Es tracta d’un espectacle immersiu en quadrifonia i multiprojeccions analògiques on els seus creadors seleccionen i intervenen lliurement el seu arxiu a través de diferents artefactes sonors i sistemes de projecció, associant imatges i sonoritats a cada estació de l’any, i establint una conversa única i singular en cada espectacle. 

Modera: Mariona Borrull (3Cat, Fotogrames).

Compartir

Subscriu-te al nostre butlletí

Assabenta’t de les activitats destacades de Fabra i Coats: Fàbrica de Creació de Barcelona. Residències artístiques, festivals, concerts, activitats educatives i moltes altres activitats.

Subscriu-te!