Catalan Afterwork: “Atreveix-te a viure Barcelona en català”
Cicle “Catalan Afterwork”
Si t’has traslladat a Barcelona, segur que ja t’has adonat que és una ciutat cosmopolita i poliglota. El català i el castellà en són les llengües oficials.
Amb l’objectiu d’acostar-te a la llengua catalana, iniciem un cicle de tres sessions organitzades en col·laboració amb el Centre de Normalització Lingüística de Barcelona. Sabem del cert que és una bona idea conèixer i aprendre el català. Se t’obriran moltes portes tant en l’àmbit personal com professional, i la teva vida a Barcelona serà més rica.
A les sessions coneixeràs dades curioses, es presentaran eines i recursos i hi haurà dinàmiques entretingudes que animin la participació de tothom. També es reservarà una estona per prendre unes begudes i fer nous contactes, i potser noves amistats.
Atreveix-te a viure Barcelona en català”
Acabem el primer cicle de “Catalan Afterwork” amb una sessió on ens divertirem amb la llengua catalana i descobrirem el potencial que té socialment. Posa a prova els teus coneixements sobre Barcelona i practica el que has après a través de dinàmiques divertides amb la resta de participants. Descobreix els recursos que tens a l’abast per continuar aprenent i millorant el teu nivell de català.
Acabarem prenent unes begudes i amb un networking.
Dinamitzadores: Emma Navó i Blanca Guillén
Activitat gratuïta i presencial, amb inscripció prèvia i assistència limitada.
-
Sala Emprèn, Centre per a la iniciativa emprenedora Glòries||Calle Llacuna, 162
-
10/06/2025||18:00 - 20:00 h
-
Català i anglès