L’Eix Cor d’Horta i Mercat

Carrer de Santes Creus, 8

L’any 2000 es va crear la Federació de Comerç Cor d’Horta i Mercat per potenciar el comerç del barri. L’entitat promou iniciatives com ara la Fira de Tardor, la Campanya de Nadal i la Targeta de Client. Horta és un lloc idoni per passejar i gaudir d’un teixit comercial actiu, amb botigues de roba, perfumeries, llibreries, tot tipus de serveis i nombrosos restaurants.

Un barri acollidor

L’eix Cor d’Horta i Mercat presumeix de conviure en un barri que fins a principis del segle XX era independent de la ciutat de Barcelona. Transpira un aire de poble que encara es percep a les places de Santes Creus i d’Eivissa, el carrer d’Horta —on hi ha la Masia de Can Mariner, que ara és una biblioteca moderna— o els animats carrers del Tajo, de Dante Alighieri, la baixada de la Plana i el llarg passeig de Maragall. Ben a prop s’estén el parc de les Rieres d’Horta, inaugurat l’any 2013.

Dinamització comercial

Un dels valors més característics de l’eix és la perfecta unió entre comerciants del carrer i del Mercat d’Horta, fet que el diferencia d’altres eixos comercials. La feina de l’entitat va encaminada a dinamitzar la vida del barri a través d’activitats i promocions molt atractives per als consumidors. A més, els comerços associats deleguen en l’eix les gestions amb les diverses administracions i es beneficien de serveis i descomptes.

Per fer compres

  • Horta-Guinardó

    Horta
Adreça:
Carrer de Santes Creus, 8
Districte:
Horta-Guinardó
Barri:
Horta
Població:
Barcelona

Horaris

Altres
Seccions d'aquest equipament
Barcelona Comerç

Si vols fer una esmena sobre aquesta activitat...

FES-NOS-LA SABER