Arriba la nova temporada de Technovation Girls
Descobreix aquest concurs internacional de tecnologia i emprenedoria, adreçat a noies d'entre 8 i 18 anys. Cal inscripció prèvia.
La Biblioteca Montserrat Abelló enceta de nou aquest any el programa d’emprenedoria tecnològica més gran del món per a noies. Technovation Girls és una iniciativa gratuïta de 12 setmanes de durada que equipa les noies amb habilitats per un futur exitós.
Les participants, que han de tenir entre 8 i 18 anys, aprendran a fer servir la tecnologia i la intel·ligència artificial per crear aplicacions mòbils o projectes d’IA per donar resposta a reptes reals. Durant tot el programa les participants tindran accés a trainings, tallers i suport.
Per participar cal fer una inscripció prèvia al correu electrònic:
Technovation Girls és un projecte promogut a Catalunya per Espiral, Educació i Tecnologia i Biblioteques de Barcelona entre altres col·laboradors.