El carrer de Muntaner recupera les voreres afectades per les obres de la L8
Es recupera la totalitat de l'amplada de les voreres del carrer Muntaner entre Laforja i Marià Cubí.
Aquesta darrera setmana de novembre, les voreres del carrer de Muntaner, afectades per les obres de la línia L8 de FGC, entre els carrers de Laforja i Marià Cubí, han recuperat la totalitat de l’amplada per facilitar la mobilitat a peu durant la campanya de Nadal. Fins al moment, les voreres estaven parcialment ocupades.
La Generalitat de Catalunya, responsable de l’obra, i l’Ajuntament de Barcelona han acordat la desocupació com a conseqüència de la l’aturada dels treballs per la vaga d’arqueologia.
Les tasques en aquest àmbit es reprendran a partir del gener, moment en què s’ha replanificat l’actuació per avançar en els treballs de desviament dels serveis afectats —com un col·lector d’aigües i línies de fibra òptica.
Nou punt d’atenció ciutadana
La Generalitat de Catalunya obrirà un punt d’atenció ciutadana, el 15 de desembre vinent, per a facilitar informació sobre l’actuació i l’execució de les obres, així com per a recollir suggeriments del veïnat i la ciutadania en general. Estarà ubicat al recinte de l’Escola Industrial, amb accés des del carrer de Rosselló.